Okazyjne
Obecnie bardzo dobrym sposobem reklamowania różnych produktów i usług stało się rozdawanie naklejek reklamowych. Może się wydawać, że naklejki są bardzo skromne w porównaniu z dostępnymi obecnie innymi produktami reklamowymi, jednak w praktyce okazują się one bardzo skutecznymi środkami reklamowymi. Wobec tego w niektórych miejscach rozdawane są darmowe . Bardzo dobrze sprawdzają się one wówczas, gdy do sprzedaży trafia jakiś nowy produkt. Bardzo często otrzymywać można także okazyjne , które mają na przykład przypomnieć o tym, że w jakimś sklepie wprowadzone zostały bardzo promocyjne ceny. Spotykać można również co jakiś czas bardzo wyjątkowe służące na przykład akcjom charytatywnym.
Funkcje sklepowych naklejek reklamowych
Naklejki reklamowe rozdawane są w różnego rodzaju miejscach. Jednym z miejsc ich rozdawania są sklepy. Funkcje naklejek sklepowych są dość oczywiste. Służą one do reklamowania nowych produktów i sprawiania, że te produkty, które już od dłuższego czasu są sprzedawane znowu wzbudzają większe zainteresowanie wśród klientów. Dzięki temu mogą one znowu dobrze się sprzedawać, a ich sprowadzanie do sklepu staje się opłacalne. Jednocześnie można zauważyć, że wprawdzie sklepowe rozdawane są przede wszystkim na terenie sklepów, to jednak mogą być one rozdawane również pod sklepami oraz w różnych miejscach miasta, w których spotykana jest duża ilość potencjalnych klientów. Wszystko to sprawia, że rozprowadzanie sklepowych naklejek reklamowych jest bardzo opłacalne.
Obsługa punktów poligraficznych
Świadczenie różnego rodzaju usług poligraficznych cieszy się obecnie ogromną popularnością. Dzieje się tak dlatego, że wciąż nie brakuje osób zainteresowanych korzystaniem z tego rodzaju usług. Wiele osób jest także zainteresowanych korzystaniem z usług typowo drukarskich polegających nie tylko na poważnym drukowaniu książek, ale również na wykonywaniu ich kopii mających charakter bardziej użytkowy. Wobec tego stale przybywa osób zatrudnianych w charakterze pracowników zajmujących się wykonywaniem usług poligraficznych. Natomiast prowadzenie punktów poligraficznych jest zwykle praktykowane przede wszystkim w pobliżu uczelni i różnych urzędów. Dzięki temu można mieć pewność, że będą one często odwiedzane przez wiele osób wykonujących w nich dużą liczbę druków i kopii.