O administracji z Wikipedii
Wszystkie państwowe i samorządowe jednostki organizacyjne wytwarzające materiały archiwalne mają obowiązek posiadania i stosowania instrukcji kancelaryjnej. Opracowywać ją mogą naczelne i centralne organy dla wszystkich jednostek organizacyjnych określonego działu administracji publicznej lub tylko same zainteresowane w ich wdrożeniu jednostki organizacyjne. Instrukcja kancelaryjna jest określona rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. ? dla organów gminy i związków międzygminnych, organów powiatu, organów samorządu województwa i organów zespolonej administracji rządowej w województwie, a także urzędów obsługujących te organy. Dla innych podmiotów ? nie objętych rozporządzeniem ? instrukcje kancelaryjne, po wcześniejszym uzgodnieniu z właściwym archiwum państwowym, na mocy ustawy archiwalnej podlegają zatwierdzeniu przez Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych za pośrednictwem dyrektora właściwego archiwum państwowego. Uzgadnianie i zatwierdzanie ich ma na celu czuwanie, by powstające akta narastały w sposób właściwy, zgodnie z obowiązującymi przepisami archiwalnymi. Jednostki niepaństwowe nie mają obowiązku posiadania instrukcji kancelaryjnej, ale gdy chcą taką stworzyć, to mogą konsultować się z archiwami państwowymi lub ze Stowarzyszeniem Archiwistów Polskich.
Instrukcję kancelaryjną tworzy się ? w przypadku podmiotów nie objętych rozporządzeniem ? przede wszystkim na podstawie regulaminu organizacyjnego danej jednostki. Instrukcję kancelaryjną zatwierdza do użytku kierownik jednostki; w przypadku jednostek państwowych i samorządowych po uzgodnieniu z właściwym archiwum państwowym.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Instrukcja_kancelaryjna
Indywidualna oferta
Na stronach internetowych firm zajmujących się prowadzeniem wirtualnych biur najczęściej znajdziemy cenniki dotyczące wykonywania takich usług. Jest to bardzo powszechne z uwagi na to, że klienci potrzebują porównania pomiędzy poszczególnymi ofertami. Trzeba jednak pamiętać, że niezależnie od tego, na jakie wirtualne biuro się zdecydujemy, cena może być znacznie różna od tej prezentowanej w cenniku na stronie internetowej. Wiąże się to przede wszystkim z tym, że nieraz określenie konkretnej liczby na przykład przychodzącej korespondencji jest bardzo trudne i ponoszone przez przedsiębiorcę koszty mogą okazać się zupełnie inne od tych zdeklarowanych. Także firmy prowadzące wirtualne biura często również dopasowują ofertę indywidualnie do potrzeb klienta.
Konkurencyjne oferty dotyczące wirtualnych biur
Jak w przypadku każdej działalności prowadzonej w wirtualnej sieci, również w przypadku wirtualnych biur konkurencja jest olbrzymia. Jak rozróżnić konkurencyjne oferty? Przede wszystkim, doskonałą dla klienta wskazówką mogą być opinie obecnych klientów. W związku z tym przeszukanie sieci właśnie pod tym kątem może być dobrym kierunkiem poszukiwań najlepszej oferty dotyczącej wirtualnych biur. Konkurencyjne oferty odnośnie wirtualnych biur na pewno różnią się także ceną, jednak jest ona zazwyczaj uzależniona od ilości usług. Dlatego też nie da się często bezpośrednio porównać poszczególnych ofert i nieraz jesteśmy zdani na własny wybór w tym zakresie. Można również skorzystać ze specjalnego doradztwa, jeśli chcemy dokonać naprawdę najlepszego wyboru.