O praniu dywanów

m kosmetykom i ekologicznym środkom czystości. Czy warto się skusić? Proszki do prania są skuteczne, ponieważ zawierają m.in fosforany, które potem stają się bardzo dużym problemem w przyrodzie. Biorąc pod uwagę , że coraz łatweij

O praniu dywanów czyszczenie tapicerki wrocław

Alternatywy dla detergentów - są?

Ekologiczne produkty zyskują na popularności. Wierzymy w ich jakość oraz w to, że nie zatruwamy środowiska. Warto się przyjrzeć organicznym kosmetykom i ekologicznym środkom czystości. Czy warto się skusić? Proszki do prania są skuteczne, ponieważ zawierają m.in fosforany, które potem stają się bardzo dużym problemem w przyrodzie. Biorąc pod uwagę , że coraz łatweij o ekologiczny zamiennik warto trochę poeksperymentować - to wcale nie musi duzo kosztować. Poczytajmy opinie na forach internetowych, poszukajmy alternatywy - ekologicznie nie zawsze znaczy drożej, i nie zawsze znaczy że mniej skutecznie.


Co to jest dywan?

Dywan podłogowy ? tkanina dekoracyjna przeznaczona do pokrycia pewnych płaszczyzn (najczęściej podłóg, czasem także ścian).

Dywany pojawiły się prawdopodobnie w Azji Centralnej między III a II tysiącleciem p.n.e. Dywan widnieje na fladze Turkmenistanu.

Słowo dywan, według językoznawcy Aleksandra Brücknera, pochodzi od tureckiego diwan (rada, biuro), a to z kolei z języka perskiego, gdzie oznacza ?trybunał?. Dywany mają różne kształty, kolory i rozmiary.

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Dywan_pod%C5%82ogowy


Miejsce pracy - musi być czyste!

Ważną kwestią w miejscu pracy jest to, żeby było czysto. Wiadomo, że nie zawsze mamy możliwość by zadbać o to we własnym zakresie, dlatego warto albo wynająć biuro w takim miejscu, gdzie usługa sprzątania jest wliczona w koszt, albo (jeśli nasza firma jest rozwinięta i ma swój biurowiec) poszukać zewnętrznej firmy sprzątającej. W pracy porządek jest bardzo ważny, zwłaszcza w przestrzeniach biurowych. Ład w najbliższym otoczeniu sprawia, że możemy się skupić na zadaniach, jakie mamy do zrobienia, a nie na śledzeniu warstwy kurzu na szafkach, czy też sterty porozrzucanych po biurze papierków.