Wartość reprezentacji
Hostessy są zatrudniane zarówno na targi, wystawy, jak i na eventy. Dobra hostessa powinna być ambasadorką produktu, powinna zachęcać klientów do zapoznania się z ofertą i odpowiedzieć na ich wątpliwości. Komunikatywność jest bardzo dużym atutem, który przydaje się hostessie zawsze, niezależnie od tego czy ma brać udział w imprezie firmowej, czy tez prezentować firmę na targach. Pamiętajmy, że za wysiłek i pracę dziewczyn należy się odpowiednie wynagrodzenie - nie warto oszczędzać na reprezentacji firmy!
Reprezentacyjna strona biznesu
Reprezentacja jest w biznesie bardzo ważna, zwłaszcza takim który kieruje swoją ofertę do prestiżowych klientów. Dobra prezentacja stoiska na branżowych targach przyciąga zainteresowanych i dużo mówi potencjalnym klientom o firmie. Obsługa jest bardzo ważna - piękne i uprzejme dziewczyny z pewnością są bardzo reprezentatywne, dlatego warto zatrudnić hostessy. Można oczywiście samodzielnie poszukać kandydatek, ale warto skorzystać z usług agencji hostess - dziewczyny tam zatrudnione przeszły już przez sito rekrutacji, więc z pewnością dobrze wykonają swoją pracę.
Wdrożenie w życie
Marketing jest pojęciem ściśle powiązanym z reklamą. Właściwie to kampanie reklamowe są częścią marketingu. W dużych firmach są odrębne stanowiska specjalistów, którzy zajmują się tą dziedziną.
Czasami jednak mniejsze firmy potrzebują pomocy marketingowców, ponieważ nie radzą sobie z pozyskiwaniem klientów. Bardzo często to właśnie zły marketing, albo jego brak jest powodem złej sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwa. W takim wypadku ekspert powinien stworzyć strategię marketingową, skupiająca się na pozyskiwaniu nowych klientów. Często wdrożenie w życie takiej strategii wymaga poniesienia bardzo dużych kosztów, na co firmy z problemami finansowymi nie chcą przystać.
Jednak rola marketingu jest nieodłączną częścią prowadzenia nowoczesnego przedsiębiorstwa. Wszyscy chcielibyśmy, żeby firmy konkurowały ze sobą na jakość swoich produktów, lub usług, ale niestety realia rynku są inne. Czasami dobry produkt nie wystarczy, ponieważ mało kto wie o tym, że dana firma go wytwarza.
Taka jest (między innymi) rola marketingu.