O kwestiach ekonomicznych
Czy warto urządzać wnętrze tanimi meblami z sieciówki? W krótkim okresie czasu, pewnie i warto. Jednak często ekonomiczniej jest wydać więcej na dany mebel, i mieć coś lepszej jakości. Bo cena to nie wszystko - meble się po prostu zużywają i psują, a takich z płyty wiórowej nie da się już naprawić - pęknięta konstrukcja oznacza, ze rzecz trzeba już wyrzucić, a prawdopodobieństwo takiego uszkodzenia jest większe. Dlatego czasem warto przemyśleć kwestie budżetowe - może warto poczekać trochę, zaoszczędzić i kupić mebel lepszej jakości, który naprawdę posłuży nam latami? Pamiętajcie - macie wybór, jednak nie zawsze pierwsza myśl jest najlepsza.
Drewno (technika) Wady i zalety drewna- definicja z Wikipedii
W Polsce, w grodzie Biskupin wszystkie domy, urządzenia obronne i wiele przedmiotów wyposażenia i codziennego użytku były wykonane z drewna.
W drewnie rozróżniamy trzy zasadnicze przekroje:
Drewno jest materiałem niejednorodnym pod względem budowy. Posiada liczne wady, anomalie, uszkodzenia lub inne wrodzone i nabyte cechy, które obniżają jego wartość techniczną i ograniczają zakres użyteczności, ale jednocześnie mogą podnosić jego walory ozdobne. Z punktu widzenia przerobu surowca drzewnego, drewno powinno mieć kształt walca, równomierną słoistość, przebieg włókien równoległy do podłużnej osi, oraz nie powinno mieć sęków (gałęzi).
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Drewno_(technika)
Broszury o meblach dębowych
Reklamowanie mebli dębowych może być prowadzone nawet przez osoby nie do końca znających się na meblach. Jednak trzeba przyznać, że najlepsze kampanie reklamowe przygotowywane są przez te osoby, które sprawność reklamowania takich mebli łączą z dobrą wiedzą na ich temat. Mogą one zajmować się także przygotowywaniem informatorów na temat mebli dębowych oraz gazetek i broszur traktujących o meblach dębowych. W takich informatorach powinny znajdować się wszelkie informacje na temat mebli dębowych łącznie z informacji na temat tego, w jaki sposób powinny być one czyszczone i pielęgnowane. Podobne informacje znajdują się w broszurach i gazetkach sklepowych. Ich rozdawanie pozwala na stopniowe zwiększanie sprzedaży konkretnych mebli.